nedeľa 26. januára 2014

Ombré

Naposledy mi colorista Tony&Guy Lukáš po návrate zo školenia z Londýna tvrdil, že mám vydržať s ombré, lebo ombré hairstyle ostáva naďalej trendy. Moje najobľúbenejšie blogerky sa toho držia:

www.lovetaza.com
Blog tejto mamičky z New Yorku je návykový. Môj najobľúbenejší, pritom nemám malé deti. Neviem, čo robí s mladými mamičkami. 



www.viennawedekind.com
Baví ma najmä preto, že je tak blízko. Tak viem, do ktorej kaviarne alebo bistra chcem nabudúce vo Viedni ísť. Jej ombré je mojej duši najbližšie. Jej štýl tiež. Dokonca máme viaceré zhodné objekty nákupov alebo túžob. Oh, Chanel Boy ...
www.sincerlyjules.com
Ombré má výraznejšie. Túto fotografiu som vybrala len kvôli starej známej mikine Sweat avec "S" sur la poitrine :) od Sandro Paris Officiel, o ktorú som sa "potkla" v Pekingu.
Nedá mi nespomenúť moju najväčšiu inšpiráciu: vlasy tejto krásky zachytenej na sk fashion blogu (moja Tete na fashionmap)



I keď v rebríčku najlepších fashion blogov roku 2013 uspeli iné blogy, tieto ma bavia najviac. Veľká škoda, že do súťaže voľakto neprihlásil našu Mariku Majorovú. Lebo, tie čo vyhrali, jej nesiahajú ani po členky. Jej posledné video Šaty pre Adelu je chytľavejšie a zaujímavejšie, ako vychýrené videá najznámejšej Garance Doré.

Sledovanie blogeriek má následky. Inšpiruje k zmene. U mňa sa to schyľuje k ombré.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára