pondelok 10. februára 2014

Snežienky kvitnú, ja už mám leto




Minulý týždeň som sa na Bubo bále preniesla mysľou do leta.

Island v podaní J.Želizňáka a A.Banášovej bol zážitkom. Fellnerova expedícia naprieč centrálnou Afrikou napínavým počúvaním. Mojim zadaním bolo preveriť Dorotine vytúžené safari v Keni a po ňom oddych v zelenom a farebnom Zanzibare...Pri premietaniach som podvedome začala spriadať nereálne plány na leto. Nereálne, lebo v našej rodine sa leto neplánuje. Nedá sa plánovať leto a nedá sa plánovať ani najbližší víkend. Situácia sa mení zväčša rýchlo. 


Na chvíľu ma schladila diskusia so Š.Hríbom. Pri počúvaní toho, ako sa potrebuje raz za čas ísť presvedčiť, že veci môžu fungovať, lebo na Slovensku nefungujú a zistí to hneď v prvý deň, keď si sadne do americkej raňajkárne, (veď je vôbec v tejto Bratislave nejaká raňajkáreň?... pýtal sa s úškrnom...), dá si latte a prelistuje New York Times, ma striasalo zvlášť znalú toho, čo sa odohrávalo o poschodie vyššie - perfektná jubilejná ITF Slovakiatour, na ktorej sa tip-top prezentovali všetky regióny Slovenska a všetko fungovalo tak, ako malo.
Mladí, neprepadajte týmto zakomplexovaným rečiam! A Vy, nadšení bratislavskí hipsteri, ktorí prevádzkujete tie milé bistrá s čerstvými croissantami, freshmi a capuccinom s krémovou penou,  prepáčte mu. Aj ja, staršia kaviarníčka s každodennou ponukou raňajok od 8:00 i s ponukou dennej tlače som sa preniesla. 


Asi ma ten chvíľkový teleport do Masai Mara máta, lebo tento víkend som sa odela do plesovej róby so zvieracím motívom. Musí byť niečo pravdy na podvedomom výbere farby a vzoru v závislosti od momentálnej životnej kondície tela a mysle, lebo leopardí/gepardí (?) vzor na splývavom hodvábe a ja, to nie je žiadna predvídateľná kombinácia.

Moja teenska sa pri pohľade na mňa zhrozila .
Dodo už len rezignovane krútil hlavou a krčil plecami.Rovnako krúti hlavou aj
nad našou vysnívanou destináciou, len nie až tak rezignovane.



Nedeľné Visegrad Markets v Starej Tržnici ma v nálade leta ešte na chvíľočku udržali.

Slovenskí a zahraniční mladí nezávislí designeri s V4-ky na jednom mieste - lákadlo, pre ktoré sa prekonala k spoločnej vychádzke s Ťapkom a s vlastnou mamou aj večne odutá Dorota. Silným predpokladom na krátkodobé spoločne strávené chvíle v exteriéri je určite moja peňaženka. Ilúzie si už nerobím. Tentokrát peňaženka však viac poslúžila mne.

Mysľou stále v lete ...

PHAIDRA by Viktoria Tisza
...
www.phaidra.hu
www.facebook.com/phaidracrovacou

Desať rokov dozadu, kúpila by som tieto biele so záclonkou na hrudi. Som už viac praktická a ... žiaden strach, nešibe mi tiež úplne. V krabici mám na letné dni teda  pripravený decentný čierny plážový korzetový model adekvátny môjmu veku. Sympatická, skromná mladá slečna Viktoria Tisza mi prisľúbila aj čierne decentné prepletané bikiny robené vlastnoručne na objednávku. Dorotka - cítiac sa ako native english speaker - sa chytala pri mojej anglickej konverzácii za hlavu. Ale "... it was made for me..." po návrate z "kabínky" nezávislá maďarská designerka pochopila a moju budúcu objednávku na mieru podľa želania tiež.



V eshope viac takých niet. Ale vybrať sa dá - či?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára